1. Coñecer os fundamentos e desenvolvemento da didáctica da expresión corporal e a danza e ser capaz de realizar adaptacións que permitan acceder a todo o alumnado de primaria ao desfrute da música e ao seu uso como medio de expresión.
|
|
B2 B3 B4
|
C13 C54 C55
|
D1 D8 D10 D15 D17
|
3. Coñecer a importancia da danza dentro da historia da música nas diversas culturas.
|
|
B3
|
C15 C53 C54
|
D1 D13 D14 D16
|
5. Ser capaz de utilizar referencias variadas para improvisar só ou en grupo.
|
|
B2 B11
|
C2 C6 C11 C15 C17 C56
|
D15 D16 D17 D18
|
7. Coñecer os fundamentos da cultura popular, con especial referencia ao folclore propio da comunidade autónoma.
|
|
B3 B8
|
C2 C15 C53 C55
|
D2 D5 D7 D13
|
9. Coñecer os procesos da creación coreográfica aplicada ás aulas de educación primaria.
|
|
B4
|
C11 C13 C15 C55 C56
|
D2 D9 D12 D13
|
11. Fomentar a práctica do traballo corporal expresivo como medio de autocoñecemento e de comunicación humana. |
|
B4
|
C2 C6 C56
|
D16 D21
|