|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Prácticas de laboratorio |
Avaliación formativa continua Avaliación *sumativa: valórase a asistencia, a preparación-documentación, a claridade, a organización de contidos, o traballo en grupo e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1-O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema.
2-Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
3- O alumnado coñecerá distintos criterios de avaliación e aplicaraos a procesos de percepción e memoria.
4- Os alumnos/*as coñecerán probas para a creación de imaxes mentais.
5- O alumnado desenvolvesen a habilidade para dialogar e chegar a acordos en traballos en grupo. |
20 |
|
B6
|
C22 C23 C26 C28 C29 C33 C34
|
|
Traballo tutelado |
Avaliación formativa continua
Valórase a adecuación ás normas *preestablecidas pola profesora e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico.
2- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística.
3- Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos. |
5 |
|
|
C26 C27 C29 C34
|
|
Prácticas con apoio das TIC (Repetida, non usar) |
Avaliación formativa e continua.
Avaliación *sumativa: valórase a utilización de distintas ferramentas, a implicación, as argumentacións e reflexións, e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos. |
5 |
|
|
C22 C25 C27 C30 C33
|
|
Presentación |
Avaliación formativa e continua
Avaliación *sumativa: valórase a claridade e a sinxeleza na exposición, a compostura e a actitude na exposición.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado será capaz de defender publicamente un traballo previamente elaborado de forma clara, con linguaxe e actitude correcta. |
5 |
|
|
C23 C29
|
|
Exame de preguntas obxectivas |
Avaliación **sumativa e final: consistirá nunha proba obxectiva sobre os contidos que conforman a materia. A proba constará de 30 preguntas con catro alternativas, das que só unha é correcta. Esta avaliación **faráse no período de avaliación o final do *cuadrimestre, en horario de teoría.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos.
3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico.
4- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística.
5- O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema.
6Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos. |
40 |
|
|
C22 C25 C26 C27 C29 C30 C33 C34 C37
|
|
Cartafol/dossier |
Avaliación final do traballo tutelado: valórase a adecuación ás normas establecidas, a preparación, a claridade, os medios utilizados e o nivel de *profundización.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado é capaz de realizar un traballo escrito que implique un xuízo reflexivo, respectando os modos e formas academicamente establecidos. |
5 |
|
|
C4 C27 C29
|
|
Autoavaliación |
|
20 |
|
|
C22 C25 C26 C27 C29 C30 C33 C34 C37
|
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
Farase unha proba tipo test ao final do cuadrimestre.
Na convocatoria de xullo só se poderá optar á proba de preguntas obxectivas, aínda que se terá en conta a puntuación alcanzada en distintas actividades durante o cuadrimestre. Datas de avaliacións extraordinarias publícanse na páxina web da facultade. |