Guia docente 2022_23
Facultade de Educación e Traballo Social
Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos
 Materias
  Calidade de Vida para as Persoas Maiores
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado
Participación e valoración das actividades realizadas na aula.
50 A1
A3
A4
B2
B4
B5
C1
C2
C3
C7
C8
C9
C12
D2
D3
D4
D5
Saídas de estudo Valoración dos traballos realizados 15 A1
A3
A4
B2
B4
B5
C1
C2
C3
C7
C9
C12
D2
D3
D4
D5
Traballo O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc.
Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo, de forma oral ou escrita…
35 A1
A3
A4
B2
B4
B5
C1
C2
C3
C7
C8
C9
C12
D2
D3
D4
D5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Outros comentarios e avaliación de Xullo

As actividades non superadas na 1ª convocatoria poderán ser recuperadas na
convocatoria de xullo, manténdose as puntuacións nas probas/actividades
superadas.

Para optar ao sistema de avaliación continua, o alumnado
deberá asistir, polo menos, a 4 das 6 sesións previstas para a  materia.

O alumnado que non supere a materia por avaliación continua terá unha/s
proba/s de avaliación, ao redor dos contidos nucleares da materia, coa data
tope que marque o calendario do mestrado para os exames oficiais.

Esta proba de avaliación suporá o 100% da puntuación e os seus pormenores e
características serán concretadas polo profesorado ao alumnado o día da
presentación da materia e cando se faga a consulta persoalmente.

Asimesmo o tipo de proba/s figurará/n en MOOVI, nas respectivas materias,
nunha carpeta baixo a denominación “Alumnado non asistente”, na que se
presentarán os detalles da/s mesma/s, concretando tamén onde terá que realizar
a entrega o estudantado.

En coherencia co carácter
inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía
poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo
que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT)

Coa finalidade de favorecer a
conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos,
planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para
educadores en exercicio que acrediten un horario incompatible con las clases
presenciales; en todo caso, garantizando a consecución das competencias e
resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol
específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de
avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para este alumnado