Guia docente 2022_23
Facultade de Educación e Traballo Social
Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos
 Materias
  Compensación das Desigualdades na Educación
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Asistencia ás exposicións dos docentes e participación nos debates de aula. 25 A2
B1
B4
B5
C6
C7
C13
Traballo tutelado Realización dun traballo, individual ou en grupo, tutelado por un/unha docente. 35 B1
B4
B5
C3
C5
C6
C7
C10
C13
D3
D5
Cartafol/dossier Documento elaborado polo estudiante que recopila información sobre as experiencias, proxectos, tareas e traballos realizados durante o proceso de formación.
Análise de casos concretos, traballados en aula, e que serán avaliados mediante proba de resposta curta ou elección de resposta múltiple.
30 B1
B4
B5
C3
C5
C6
C7
C10
C13
D3
D5
Eventos científicos Participación nunha actividade (de módulo) relacionada coa materia. 10 C3
C7
C13
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para
superar a materia cómpre alcanzar o 50% da puntuación no Traballo tutelado e o
50% no resto de actividades (Asistencia e participación, Actividade de módulo e
Cartafol/dosier). As actividades non superadas na primeira convocatoria poderán
ser recuperadas na segunda convocatoria, manténdose as puntuacións nas
probas/actividades superadas.

Para optar ao sistema de
avaliación continua o alumnado deberá asistir, polo menos, a 4 das 6 sesións
previstas para esta materia.

O alumnado que non supere a
materia por avaliación continua terá que realizar unha avaliación final
mediante unha/s proba/s, ao redor dos contidos nucleares da materia, coa data
tope que marque o calendario do mestrado para os exames oficiais. Esta/s proba/s de
avaliación suporá o 100% da puntuación e os seus pormenores e características
serán concretadas polo profesorado ao alumnado cando realice a consulta (poderá
ser un examen –que se considera a metodoloxía preferente nesta materia-,
entrega de traballo previamente acordado,.....etc).

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para educadores/traballadores en exercicio que acrediten un horario incompatible coas clases presenciais; en todo caso, garantindo a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi no cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para este alumnado.

Alumnado con necesidades específicas:

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía poderá ser adaptada para atender as necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT).

Datas oficiais dos exames:

As datas oficiais de exames poden consultarse na web do máster no espazo "exames".

http://masterdiversidade.webs.uvigo.es/gl/docencia/exames/

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000