Exame de preguntas de desenvolvemento |
Consistirá en dúas probas.
A primeira realizarase aproximadamente a metade do cuadrimestre e terá un peso máximo do 30% na cualificación final da materia.
A segunda proba realizarase ao finalizar o cuadrimestre, nos horarios establecidos pola dirección do centro e terá un peso máximo do 50% na cualificación final da materia.
En ambas as probas poderase expor unha combinación dos seguintes tipos de exercicios:
- Cuestiones tipo test.
- Cuestións de resposta curta.
- Problemas de análises.
- Resolución de casos prácticos.
Unha vez acabado o curso, as cualificacións obtidas nestas probas perden a súa validez. |
80 |
|
B4
|
C22 C24
|
D2 D6 D9
|
<*p> Para superar a materia, o alumno debe obter 5 puntos sobre 10.
&*nbsp;*p><*p>Recomendacións:
Os alumnos poderán consultar calquera dúbida relativa ás actividades asignadas ao grupo de traballo ao que pertencen ou a materia vista nas horas presenciais nas horas de *tutorías ou a través dos medios relacionados no apartado de Atención ao alumno.&*nbsp;*p><*p>Os alumnos deben cumprir *inexcusablemente os prazos establecidos para as diferentes actividades.&*nbsp;*p><*p>Nas diferentes probas aconséllase aos alumnos que xustifiquen todos os resultados que alcancen.&*nbsp;*p><*p>Á hora de puntualas non se dará ningún resultado por *sobreentendido e terase en conta o método empregado para chegar á solución proposta.&*nbsp;*p><*p>Recoméndase, na presentación dos diversos exercicios, non presentar faltas de ortografía e caracteres ou símbolos *ilegibles, porque afectarán a puntuación final.&*nbsp;*p><*p>Durante a realización do exame final os teléfonos móbiles deberán estar apagados, e, soamente no caso que se autorice previamente, poderanse utilizar apuntamentos, computadores ou outro material de apoio.&*nbsp;
*p><*p>Pautas para a mellora e a recuperación:&*nbsp;*p><*p>No caso de que un alumno non aprobe a materia na primeira convocatoria, dispón dunha segunda convocatoria no presente curso académico.&*nbsp;*p><*p>A cualificación final correspondente para esta segunda convocatoria obterase como resultado
de sumar as seguintes notas:&*nbsp;*p><*p>1.- A nota obtida na avaliación das prácticas de laboratorio na primeira convocatoria, cun peso do 20% da cualificación final.*p><*p>2.-&*nbsp;A nota obtida na avaliación da proba escrita de carácter individual e presencial.&*nbsp;A proba avaliará contidos de toda a materia. O peso desta nota é do 80% da cualificación final.&*nbsp;*p><*p>Para aprobar a materia nesta segunda convocatoria é necesario obter unha puntuación final igual ou superior a 5 puntos.&*nbsp;*p><*div>Unha vez acabado o presente curso académico, as cualificacións obtidas nas avaliacións do bloque temático e no exame final perden a súa validez.*div><*div>As notas obtidas nas avaliacións de prácticas manteranse durante o curso académico seguinte ao presente curso, agás que o alumno desexe facelas novamente.
&*nbsp;*div><*div><*br />*div><*div>Avaliación de alumnos con renuncia á avaliación continuada:&*nbsp;*div><*div>Os alumnos que lles sexa concedida, de forma oficial polo centro, a renuncia á avaliación continuada, terán que realizar unha proba escrita similar á proba individualizada de resposta longa e unha proba práctica de laboratorio.
Ambas as probas terán unha puntuación máxima de 10 puntos. A nota final será a media das notas das dúas probas.
Para superar a materia terase que obter unha nota igual ou superior a 5 puntos. A proba escrita realizarase ao finalizar o cuadrimestre, nos horarios establecidos pola dirección do centro. A proba práctica nunha data próxima á anterior e que se proporá en función da dispoñibilidade dos laboratorios.&*nbsp;*div><*div>Compromiso ético: Espérase que o alumno presente un comportamento ético adecuado. No caso de detectar un comportamento non
ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non autorizados, e outros) considerarase que o alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Neste caso a cualificación global no presente curso académico será de suspenso (0.0).*div> |