Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
Grao en Economía
 Materias
  Políticas económicas comparadas
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada poa COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
=Metodoloxías docentes que se manteñen=
En caso de ter que pasar a un sistema de enseñanza virtual, debido a emerxencia sanitaria ou calquera outro tipo de emerxencia, manterase as mesmas metodoloxías docentes facendo uso das ferramentas virtuais que a UVigo pon a disposición do PDI e o alumnado (aulas e despachos virtuais, plataforma de teledocencia, correo electronico, etc.)

=Metodoloxías docentes que se modifican=
Do mesmo xeito que nos cursos anteriores, non é necesario modificar ningunha metodoloxía, xa que están concibidas para ser empregadas tanto en caso de presencialidade, como semipresencialidad ou docencia totalmente virtual.

=Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)=
As titorías realizaranse a través dos medios postos a disposición do profesorado e do alumnado, pola UVigo, con sistema de concertación previa.

=Modificacións (se proceden) dos contidos a impartir=
Dado que as clases non presenciais requiren de máis dedicación por parte do alumnado que as clases presenciais, se a docencia fose totalmente virtual reaxustarase o contido dos temas, se fose necesario, para que o alumnado poida alcanzar as competencias que se requiren.

=Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe=
En caso de docencia plenamente virtual facilitarase ao alumnado a bibliografía necesaria para que poida preparar a materia.


=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
As porcentaxes correspondentes aos distintos tipos de probas, mantéñense, con independencia de que a avaliación sexa virtual ou presencial. En caso de ter que pasar a un sistema de docencia e avaliacion virtual, os/as alumnos/as serán avaliados a través dos medios que a UVigo pon á nosa disposición (Campus Remoto, plataforma de teledocencia, etc.) Algunha/s proba/s poderían realizarse de forma oral.

=Información adicional=
Se unha vez empezado o cuadrimestre suspéndese a docencia e avaliación semipresencial ou presencial, os/as alumnos/as que optasen por renunciar á avaliación continua terían que realizar, de forma manuscrita (escaneados e subidos a Moovi), todos os exercicios propostos ao longo do curso, así como un cuestionario global e un exame non presencial no que demostren a comprensión da materia e que traballaron un número de horas semellantes ao dos alumnos que seguiron o sistema de avaliación continua.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000