Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Dirección estratéxica de comunicación dixital
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica
Bibliografía Complementaria DIRCOM, Manual de la comunicación, DIRCOM, 2013
Aljure Saab, Andrés, El plan estratégico de comunicación, UOC, 2015
Mir, Pedro, Brand.com. Reputación de marcas y social media, EUNSA, 2016
Sainz de Vicuña Ancin, José María, El plan de marketing digital en la práctica, 3ª, ESIC, 2018
Barnhart, Brent, Reputation management: How to stay in good standing with your audience, https://sproutsocial.com/insights/social-media-reputation-management/, 2021
Pino, Iván, Tu plan de comunicación en Internet. Paso a paso.,
Review Trackers, Social Media Reputation Management: How to Do it Right, https://www.reviewtrackers.com/blog/social-media-reputation-management/, 2021
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000