Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Deseño e produción para novas tendencias en comunicación
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Proxecto Proxecto 1: Diseño e producción dunha campaña innovadora.

A proposta inlcuirá técnicas de guerrilla publicitaria, mercadotecnia directa e un exercicio de adaptación dunha campaña en medios masivos a medios estimados

60
Proxecto Proxecto 2: Prorotipado dunha proposta de visualización de datos

20
Proxecto Proxecto 3: Prototipado de una experiencia de marca vinculado a un espacio intervenido con material audiovisual 20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
A asistencia e participación poderá influir negativamente a nivel individual na evaluación dos traballos entregados en grupo ata un 50% da nota.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000