Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Creación publicitaria para medios audiovisuais
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Presentación Defensa oral da proposta de campaña exposta como principal exercicio da materia; así como a resolución doutros estudos de caso analizados nas sesións de seminario 20 A4
B2
B4
B5
C1
C13
Resolución de problemas e/ou exercicios Creación dunha campaña publicitaria de carácter audiovisual (vídeo e radio) para un determinado anunciante e/ou produto. Valorarase a documentación xustificativa presentada, a adecuación ás necesidades e obxectivos do cliente e a orixinalidade da idea proposta. 70 B1
B2
B4
B5
C1
C7
C9
C13
C14
Estudo de casos Análise de casos de campañas publicitarias audiovisuais 10 B1
B5
C13
D1
D4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<*p>É necesario aprobar cada un dos traballos propostos para superar a materia, con polo menos o 50% da nota posible.&*nbsp;De non ser o caso, o ou o alumno/a terá un suspenso na materia.&*nbsp;<*p>Na segunda oportunidade terase en conta o *mesmo sistema de avaliación e os criterios establecidos para a primeira oportunidade.&*nbsp;<*p>A asistencia á materia é obrigatoria. Tomarase nota da asistencia das alumnas e dos alumnos a todas as sesións.&*nbsp;<*b>Aquelas ou aqueles con un 50% ou máis de faltas de asistencia non serán avaliados.<*div>As faltas de asistencia deberán ser xustificadas no momento (no período dun máximo de dúas semanas desde que se produza) e non se aceptarán si estas prodúcense ao final do cuadrimestre.<*div><*br /><*div>Non serán avaliados aqueles traballos entregados fóra da data establecida.<*div><*br />
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000