Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Dirección de comunicación
   Contidos
Tema Subtema
OS INTANXIBLES E A SÚA XESTIÓN A identidade corporativa: a filosofía corporativa ou estratexia empresarial; a incorporación do propósito á filosofía corporativa; a cultura corporativa e a xestión do cambio cultural.
A marca corporativa.
A imaxe corporativa.
A reputación corporativa.
A xestión estratéxica da reputación corporativa e dos seus principais elementos.


A EVOLUCIÓN DA COMUNICACIÓN NAS ORGANIZACIÓNS O nacemento. A comunicación a partir do século XX. Problemas terminolóxicos. O século XXI: o século dos intanxibles; The Global PR & Communication model 2021.
A PROFESIÓN DO DIRCOM Nacemento e evolución da figura do dircom.
Formación e capacidades do dircom.
A posición do dircom no organigrama empresarial.
As funcións do dircom.
As estruturas da dirección de comunicación.
TENDENCIAS EN COMUNICACIÓN Tendencias da comunicación no ámbito internacional.
Tendencias da comunicación en Europa.
Tendencias da comunicación en España.
As particularidades do caso galego.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000