Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Técnicas de comunicación electoral e institucional
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1- Situar a actividade audiovisual nun contexto de competencia local, nacional e internacional, destacando as técnicas comerciais, de promoción, venda e distribución de producións audiovisuais e multimedia, así como ao fomento da actividade emprendedora e do concepto de empresa como unidade básica de produción audiovisual
Explicar e desenvolver o proceso de planificación comercial e de mercados.
Identificar as características da comunicación persuasiva A3
B3
C2
C9
C12
C14
Recoñecer as estratexias de comunicación política, electoral e das institucións públicas A3
B3
C2
Aplicar os coñecementos ao exercicio como expertos en comunicación política, electoral e de goberno C9
C14
Desenvolver e executar un plan de comunicación estratéxica de partido e goberno C14
Demostrar capacidade para responsabilizarse da área de comunicación destas organizacións C14
Analizar os elementos e procesos de comunicación persuasiva que interveñen na xestión da comunicación en organizacións políticas, sindicais e gobernamentais B3
C2
Demostrar capacidade para actuar en situacións de crises e para afrontar e asumir riscos en la toma de decisións en situacións adversas e cambiantes C12
D6
Demostrar capacidade para a análise e xuízo crítico dos procesos e formas de comunicación en organizacións políticas e gobernamentais B3
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000