Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria en medios audiovisuais
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Na propia aula e de maneira individual ou grupal elaboraranse: story line, guión técnico, desagregación e orzamento. 15 C6
C13
C15
D3
D4
D5
D6
Práctica de laboratorio Prueba-simulación de edición no-lineal de la pieza publicitaria. 45 C6
C11
C13
D2
D3
D4
D5
D6
Resolución de problemas e/ou exercicios Preguntas breves sobre o temario. Requírese do alumnado unha comprensión e demostración das competencias adquiridas nas sesións de lección maxistral. 40 B1
C6
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000