Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica da comunicación televisiva
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Prácticas con apoio das TIC As sesións maxistrais baséanse no traballo semanal realizado de forma autónoma polo alumnado. A realización destas tarefas a través de plataformas dixitais será valorada polo docente. 10 A5
C11
Lección maxistral As sesións maxistrais baséanse no traballo semanal realizado de forma autónoma polo alumnado. A asistencia e participación nas clases presenciais será avaliada en función da realización das actividades propostas polo docente. 10 A5
B1
B2
C1
C3
C5
Traballo tutelado Produción dunha peza audiovisual breve de temática a propor polo docente (traballo individual). 10 B1
C5
C13
Aprendizaxe-servizo Desenvolvemento, gravación e edición dos contidos audiovisuais requeridos dentro do marco da Aprendizaxe-servizo e presentación de portfolio (traballo en grupo). 30 C5
C11
C13
Exame de preguntas obxectivas Exame da materia abordada nas sesións teóricas e prácticas 40 B1
B2
C1
C3
C5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O alumnado deberá aprobar cada un dos traballos e proxectos para superar
a asignatura. Os traballos e proxectos propostos son obrigatorios. O
alumnado deberá superar un exame final que terá lugar nas datas acordadas polo centro e que representará o 40% da nota. Aqueles
alumnos que falten a máis de dúas sesións de prácticas e/ou seminarios
deberán superar, de xeito adicional, un exame práctico que garanta a
adquisición das competencias da materia sobre as que se traballa nestas
sesións e que se reforzan nos traballos tutelados e proxectos.

Aquelas persoas que, por circunstancias diversas, non poidan acudir ás clases habitualmente deberán comunicalo ao docente nas dúas primeiras semanas do curso.













Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000