Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Xestionar marca e reputación dixital en web e redes sociais A3
B3
C11
Diagnosticar as necesidades de comunicación de organizacións na súa contorna e situación A2
A3
C9
C11
C14
Exercitar accións de comunicación con obxectivos de imaxe ou de reputación en contornas locais de comunicación A3
B3
C9
C11
C14
D3
Deseñar e xestionar estratexias de comunicación, de imaxe e de reputación adecuadas a organizacións ou personalidades e respectuosas coa súa sociedade e medioambiente A2
A3
B3
C9
C11
C14
D3
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000