Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e técnica da imaxe
   Contidos
Tema Subtema
O CONCEPTO DE IMAXE ¿Que é unha imaxe? A imaxe na historia
A IMAXE DIXITAL ¿Que sigue sendo unha imaxe? A imaxe contemporánea: novas estéticas e novos modos de produción de imaxes
A PERCEPCIÓN Imaxes externas e imaxes internas. O proceso perceptivo. Teorías fundamentais da percepción visual
A IMAXE ILLADA. ELEMENTOS VISUAIS Diferencias entre imaxes illadas e imaxes secuenciais. Análise das imaxes e da comunicación visual: elementos morfolóxicos, escalares e dinámicos
A IMAXE ILLADA. A COMPOSICIÓN Fiestras ó mundo I: encadre, marco, campo
Fundamentos da composición
A IMAXE SECUENCIAL. O PLANO Fundamentos da imaxe secuencial. Fiestras ó mundo II: encadre, marco, campo, plano e toma. Tipoloxías básicas de planos
A IMAXE SECUENCIAL. A MONTAXE Montar o tempo: o concepto de montaxe. Unidades de segmentación: plano, escea, secuencia, acto. Tipoloxías básicas de montaxe
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000