Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica da comunicación publicitaria
   Contidos
Tema Subtema
Introdución Definición de publicidade Que é e que non é publicidade Publicidade *vs propaganda Mercadotecnia, comunicación e publicidade
Tema 1. Fundamentos da comunicación publicitaria Filosofías publicitarias máis significativas. Características da comunicación publicitaria. Carácter científico da publicidade. Obxectivos da publicidade.
Tema 2. O proceso publicitario. Do anunciante á campaña Conceptos xerais. Os actores que interveñen no proceso publicitario O anunciante. Organigrama e *staff directivo. A axencia. Organigrama e *straff directivo. Proceso de traballo en publicidade O *target
Tema 3. O *Briefing O *briefing, o proceso de captación de datos. Tipos de *briefing. Os erros do *briefing. Ordenación e *sistematización de datos.
Tema 4. A investigación como fonte de información para a definición das estratexias e tácticas. A contorna O sector e o mercado A marca e a competencia O posicionamento Definición estratéxica Obtención doutros datos para a toma de decisións
Tema 5. O proceso creativo e a produción publicitaria Aproximación ao concepto de creatividade. Pasos no proceso creativo Técnicas aplicadas en creatividade A produción publicitaria
Tema 6. Os medios como soportes publicitarios Medios propios. Medios comprados. Medios Gañados. Medios gráficos. Medios Audiovisuais. Medios dixitais.Produtos e servizos ofertados nas axencias
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000