Estudo de casos |
Proba na que un alumno/a debe analizar un feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos,
diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución. |
30 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B3 B5
|
C5 C15
|
D1 D2 D5
|
Exame de preguntas obxectivas |
Probas que avalían o coñecemento que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos/as
seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades |
50 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B5
|
C15
|
D2
|
Durante o mesmo curso académico, manteranse as notas das probas superadas na primeira convocatoria para a segunda convocatoria. A priori enténdese que todo o alumnado segue a avaliación continua cuxo compromiso adquírese coa participación nas actividades de avaliación. O alumnado que siga a avaliación NON continua, deberá examinarse dunha proba final na que sexa posible medir todas as competencias, por iso a proba será diferente. É preciso contactar co profesorado para realizar o exame de avaliación NON continua 20 días antes da data oficial de exame para indicar, si fose o caso, os materiais que necesitará para a realización do exame. |