Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Habilidades na procura de información, en relación con fontes de información primarias e secundarias, incluíndo o uso de computadores para procuras en liña |
B2 |
Capacidade de analizar, sintetizar e integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos con información limitada |
B5 |
Ser capaz de interpretar datos derivados das observacións en relación coa súa significación e relacionalos coas teorías apropiadas no ámbito da dirección e xestión pública |
B8 |
Receptividade ante o cambio (interno e externo) e capacidade de adaptación a novas contornas ou circunstancias (adaptabilidade) e de aprendizaxe |
B10 |
Compromiso coa eficacia e a eficiencia do traballo do sector público e outras entidades |
B12 |
Compromiso coa responsabilidade e a honestidade no desempeño laboral público e privado |
B13 |
Compromiso cos Dereitos humanos, a igualdade, a xustiza e o desenvolvemento sustentable. |
C3 |
Introducir os conceptos económicos e ideas fundamentais para a súa aplicación á análise de realidade económica |
C4 |
Reflexionar sobre os elementos dos sistemas administrativos (institucións, actores, ideas) e comprender o seu funcionamento práctico nun contexto multinivel |
C5 |
Comprender os elementos integrantes dun sistema político e comprender o seu funcionamento práctico |
C8 |
Saber aplicar métodos, modelos e técnicas de datos cualitativos e cuantitativos (estatísticos) para procesos de xestión e dirección pública |
C9 |
Entender o papel das administracións públicas no proceso das políticas públicas e aplicar o método de análise |
C16 |
Entender as principais achegas da economía pública (teórica e aplicada) e o papel do sector público na economía |
C18 |
Identificar os problemas da xestión de recursos humanos en organizacións (públicas e privadas) para experimentar con solucións transversais |
C19 |
Aproximarse aos modelos de xestión pública e de organización de servizos públicos e o deseño, organización e provisión de servizos administrativos. |
C21 |
Comprender a estrutura, organización e funcionamento dos diversos gobernos e administracións locais |
C28 |
Saber aplicar os métodos, modelos e técnicas de datos cuantitativos e cuantitativos |
C31 |
Capacidade de definir e elaborar un traballo orixinal (individual ou en grupo) seguindo as orientacións dun profesor/autor/ a. Capacidade de presentación e defensa pública ante un tribunal académico do TFG (formulación, achados e resultados) |
C32 |
Comprender a definición dos problemas e a súa entrada na axenda pública aplicando a metodoloxía específica. |
C33 |
Saber aplicar técnicas de control de calidade nas AA. PP. e comprender os indicadores cuantitativos e cualitativos básicos da xestión pública |
C35 |
Capacidade para xestionar proxectos a desenvolver nunha contorna complexa de problemas públicos |
C37 |
Capacidade de análise e identificación de oportunidades de desenvolvemento existentes a través do aproveitamento dos recursos dispoñibles |
C38 |
Ser capaz de planificar e realizar (integralmente) un proxecto de desenvolvemento nun ámbito territorial e aplicación de políticas públicas de apoio para o seu financiamento |
C39 |
Comprender a planificación e a xestión administrativa dos recursos económico-financeiros, a organización e xestión dos servizos públicos, e coñecer o réxime xurídico financeiro e o financiamento das AA. PP |
C41 |
Dominar os mecanismos de avaliación dentro do proceso elaboración e análise das políticas públicas nunha contorna multinivel |
D1 |
Capacidade de análise e síntese para a elaboración e defensa de argumentos |
D4 |
Habilidade para a resolución independente de problemas en relación con información cualitativa e cuantitativa |
D5 |
Capacidade para a toma de decisións autónoma e independente |
D10 |
Capacidade de liderado (disposición a asumir responsabilidades) e de delegación de responsabilidades no manexo de grupos de traballo |
D11 |
Vocación de servizo público e compromiso ético |