Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Dirección Integrada de Proxectos
 Materias
  Xestión dos RR. HH. do Proxecto, as Comunicacións e Xestión dos Interesados
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos Metodoloxía onde o suxeito enfróntase ante a descrición dunha situación específica que expón un problema que ha de ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. 30
Traballo tutelado Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios
variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do ?como facer as cousas?. Constitúe
unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe
70
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

MODALIDADE PRESENCIAL
A puntuación dos submódulos é a seguinte:
Xestión dos Recursos Humanos 40 % Xestión das comunicacións e partes interesadas 60 % 1.1.- Modelo de avaliación continua:
Xestión dos Recursos Humanos Controlarase a asistencia a clase e a participación activa nos debates e o estudo que se expoñan. Aquelas persoas
que falten a clase non terán a puntuación dos casos prácticos realizados na mesma. Igualmente exporase aos alumnos a
necesidade de realizar un traballo como proba *liberatoria do módulo. Xestión das comunicacións: Participación (Asistencia presencial ou
compensada) ao tres sesións Traballo de aula: estudo de casos e actividades realizadas na clase. (35%) Opcional: Presentación dos
exercicios corrixidos coas conclusións de cada caso seguindo o procedemento de presentación do traballo (10%) Valoración da materia, do
profesor e da aprendizaxe do alumno de forma argumentada e construtiva (15%). Compensación faltas de asistencias: Xestión das
comunicacións: Nos casos que se produza ausencia a calquera sesión interactiva presencial, ademais da presentación completa do dossier
de exercicios deberá realizarse as seguintes actividades adicionais que deberán entregarse no prazo dun mes tras a finalización da última
sesión da materia: 1 falta de asistencia: Deseño dunha proba obxectiva de avaliación de 10 preguntas seguindo as pautas dispoñibles na
plataforma virtual. 2 faltas de asistencia: Deseño dunha proba obxectiva de avaliación de 30 preguntas seguindo as pautas dispoñibles na
plataforma virtual. 3 faltas de asistencia: Reseña e defensa sobre unhas obras relacionada coa materia seguindo as pautas dispoñibles na
plataforma virtual Procedemento de presentación dos traballos de avaliación: Xestión de Recursos Humanos: O traballo entregarase por *email
na data indicada polo profesor en clase. Xestión das comunicacións e partes interesadas: Presentaranse dixitalmente os exercicios
resoltos realizados en clase Denominación do arquivo: Traballo de aula: *MDIP12021 A072 Apelidos e nomee Traballos corrixidos (opcional):
*MDIP2021 A072 Correccións Apelidos e nomee Avaliación autónoma (opcional): *MDIP2021 A072 *AutoEval Apelidos e nome Entrega:
Mediante plataforma *Moodle *UDC Prazo de entrega: Tres semanas tras a finalización da última sesión da materia. 1.2.- Modelo Exame final:
Xestión dos *RRHH: (40%) As persoas que non superen os requisitos de calidade dos traballos ou non os presenten, deberán realizar as tarefas
encomendadas polo profesorado ademais dunha proba obxectiva sobre a xestión dos *RRHH na convocatoria oficial de exame. Xestión das
comunicacións e partes interesadas: (60%) As persoas que non superen os requisitos de calidade dos traballos ou que entreguen fose de prazo
os contidos da avaliación, deberán realizar as tarefas encomendadas polo profesorado ademais dunha proba obxectiva sobre a xestión das
comunicacións e partes interesadas na convocatoria oficial de exame.

2.- MODALIDADE NON PRESENCIAL A puntuación dos submódulos é
a seguinte: Xestión dos Recursos Humanos 40 % Xestión das comunicacións e partes interesadas 60 % 2.1.- Modelo de avaliación
continua: a) Preparación, entrega e/ou exposición correcta do traballo final que reflicta o dominio da materia (70%)Xestión dos Recursos
Humanos: Avaliación continua mediante a participación na contorna virtual e/ou a entrega de exercicios / problemas / comprobacións periódicas
(35%)Xestión das Comunicacións e das Partes Interesadas: Presentación dos *dossiers de exercicios coas conclusións de cada caso
seguindo o procedemento de presentación dos traballos (25%)Valoración da materia, do profesorado e da aprendizaxe do estudante de
forma argumentada e construtiva (10%).*b) Proba obxectiva: Para avaliar a comprensión do contido da materia (30%) 2.2. Modelo Exame
final: Xestión dos *RRHH: (40%) As persoas que non superen os requisitos de calidade dos traballos ou non os presenten, deberán realizar as
tarefas encomendadas polo profesorado ademais dunha proba obxectiva sobre a xestión dos *RRHH na convocatoria oficial de exame. Xestión
das comunicacións e partes interesadas: (60%) As persoas que non superen os requisitos de calidade dos traballos ou que entreguen fose
de prazo os contidos da avaliación, deberán realizar as tarefas encomendadas polo profesorado ademais dunha proba obxectiva sobre a xestión
das comunicacións e partes interesadas na convocatoria oficial de exame.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000