Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Traballo de Fin de Grao
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada
pola COVID- 19, a Universidade establece unha planificación
extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia
institución determíneno atendendo a criterios de seguridade,
saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non
presencial ou non totalmente presencial. Estas medidas xa planificadas
garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da
docencia dunha maneira mais áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha
ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da
ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes DOCNET.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes que se manteñen:
Para o curso 2021-22, non hai modificacións significativas nas
metodoloxías no tres escenarios docentes previstos. A única
adaptación é a relativa ao seu modo de execución. No posible
escenario de ensino mixto ou semipresencial, as metodoloxías levaríanse a cabo de modo presencial e virtual. Por outra banda,no escenario de ensino a distancia, as
metodoloxías previstas adaptaríanse a unha modalidade de execución
virtual.

* Metodoloxías docentes que se modifican:
Non se modifica a dinámica propia de ningunha metodoloxía docente,
excepto, como se di no apartado anterior, a súa modalidade de execución,
presencial e virtual (no caso dun escenario mixto); e exclusivamente
virtual (no caso dun escenario a distancia).


* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)
No potencial escenario de docencia semipresencial, as sesións de titorización
poderán realizarse presencialmente, nas aulas e no despacho do profesorado, baixo a modalidade de concertación previa e no horario que se estableza.
No caso dun escenario docente na modalidade a distancia, a titorización
realizarase unicamente polos medios telemáticos mencionados.

* Outras modificacións
Ferramentas para a docencia virtual. No escenario de docencia
semipresencial, ademais da docencia presencial nas aulas, a actividade
docente virtual impartirase mediante Campus Remoto e preverase ao mesmo tempo
o uso da plataforma de teledocencia Moovi como reforzo, e sen
prexuízo doutras medidas que se poidan adoptar para garantir a accesibilidade
do alumnado aos contidos docentes.
No escenario de docencia a distancia, a actividade docente realizarase
exclusivamente de modo virtual.


=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===

Todas as probas propostas na guía docente para as próximas
convocatorias, mantéñense en calquera do tres modalidades de ensino
previstas: presencial, mixta e a distancia, para o curso 2021-22.
Os criterios de avaliación, así como a súa *ponderación sobre a nota
final, mantéñense para o alumnado.
Os procedementos ou tipoloxía de probas de avaliación, tampouco se modifican
no seu contido, pero si no seu modo de execución, no
caso dos dous potenciais escenarios docentes extraordinarios previstos.
Así, no caso de estar nunha situación de ensino mixto ou semipresencial,
as probas de avaliación poderán ser organizadas de
modo presencial, dependendo das instalacións e medios dispoñibles. Si
non fose posible facelas presencialmente, combinaríase a modalidade
presencial coa virtual, ou se realizarían exclusivamente de
forma virtual.
Si a situación é de ensino a distancia, todas as probas de avaliación
realizaranse de modo virtual.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000