Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Innovación e investigación didáctica
   Plan de Continxencias
 
Descrición
== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PREVISTAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada por COVID-19, a Universidade establece unha planificación extraordinaria que se activará cando as administracións e a propia institución o determinen segundo criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia en unha configuración non presencial ou non totalmente presencial. Estas medidas, xa previstas, garanten, cando é obrigatorio, o desenvolvemento do ensino dun xeito máis áxil e eficiente, xa que o coñecen con antelación (ou con moita antelación) os alumnos e profesores a través da ferramenta normalizada e a versión institucionalizada de Guías didácticas DOCNET.

=== ADAPTACIÓN DE METODOLOXÍAS ===
Metodoloxías docentes que se manteñen:
As metodoloxías de ensino serán as mesmas nos tres escenarios, xa que foron deseñadas para facilitar a transferencia sen problemas dun 100% de aula a un 100% remoto. En calquera caso, a única diferenza non é o espazo suficiente para a actividade. Dentro do posible escenario de ensinanza mixta ou mixta, as metodoloxías levaríanse a cabo de forma mixta e virtual. Por outra banda, no escenario de aprendizaxe a distancia, as metodoloxías planificadas adaptaríanse a unha modalidade de execución virtual.
Metodoloxías docentes que se modifican:
A dinámica de calquera metodoloxía docente non se modifica, excepto, como se dixo no apartado anterior, a súa modalidade de execución, presencial e virtual (no caso dun escenario mixto); e exclusivamente virtual (no caso dun escenario remoto).
Mecanismo non presencial de atención aos estudantes (titorías):
No escenario potencial de ensinanza mixta, as sesións de seguimento pódense realizar de xeito presencial e / ou na oficina virtual, baixo a modalidade de acordo previo e á hora establecida. No caso dun escenario de ensino na modalidade remota, o seguimento realizarase só polos mencionados medios telemáticos.
Modificacións (para continuar) dos contidos a impartir:
Non hai modificacións no contido que se vai ensinar.
Bibliografía adicional para facilitar o autoestudo:
Proporcionarase bibliografía adicional ao longo do desenvolvemento da materia.
Outras modificacións:
- Ferramentas para o ensino virtual. No escenario de ensinanza mixta, ademais do ensino presencial nas aulas, a actividade docente virtual impartirase a través de Campus Integra e tamén se contemplará o uso da plataforma de teledocencia Faitic como reforzo e sen prexuízo doutros medidas que se poidan adoptar para garantir a accesibilidade do alumnado ao contido docente.
- No escenario docente a distancia, a actividade docente desenvolverase exclusivamente de xeito virtual.
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
Non hai cambios nin nos instrumentos nin nos criterios de avaliación establecidos na guía docente común.
Probas pendentes que quedan:
Todas as probas propostas na guía docente para as próximas convocatorias mantéñense nalgunha das tres modalidades docentes previstas: presencial, mixta e a distancia, para o curso 2020-21. Mantéñense os criterios de avaliación, así como a súa * ponderación na nota final, tanto para os alumnos asistentes como para os non asistentes. Os procedementos ou tipos de probas de avaliación tampouco se modifican no seu contido, senón na súa modalidade de execución, no caso dos dous potenciais escenarios docentes extraordinarios previstos. Así, no caso de atoparse nunha situación docente mixta ou mixta, as probas de avaliación poderán organizarse persoalmente, dependendo das instalacións e dos medios dispoñibles. Se non fose posible facelos presencialmente, combinaríase a modalidade presencial coa virtual ou levaríanse a cabo exclusivamente de xeito virtual.
Se a situación é a distancia, todas as probas de avaliación realizaranse virtualmente.
Probas que se modifican
Para o curso 2020-2021 non hai modificacións nas probas de avaliación, agás na referida á modalidade de avaliación: presencial ou virtual, en función do escenario sanitario no que se realice a docencia.
Novas probas:
Non se prevén novas probas de avaliación.
Información adicional
Non hai
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000