Traballo tutelado |
Avaliación global do proceso de aprendizaxe e adquisición
de competencias e coñecementos mostrados a través dos traballos de aula e do diario do alumnado |
30 |
|
|
C25 C26 C27 C28 C29 C30
|
|
Prácticas de laboratorio |
Avaliación continua a través do seguimento da realización de actividades prácticas e do caderno de laboratorio do alumnado |
30 |
|
|
C25 C26 C27 C28 C29 C30
|
|
Condicións de avaliación: - Cada alumna e cada alumno confeccionará un cartafol/diario e/ou
caderno de laboratorio nos que haberá parte grupal e parte individual,
subirao á sección particular específica da aula virtual da materia-curso
en FAITIC ou Moovi. O traballo consistirá na recolleita do seguimento das sesións
lectivas, coas notas de aula, ampliacións, achegas, reflexións propias e
coa avaliación e autoavaliación das sesións correspondentes. A
realización completa e a entrega deste diario/cartafol/caderno de
laboratorio será condición necesaria e imprescindible para acollerse á
opción de modalidade presencial de avaliación continua. - Os documentos e arquivos dos traballos e tarefas do curso serán
dispostos, en tempo e forma segundo os prazos programados, por cada alumna
e cada alumno no seu espazo persoal respectivo na aula virtual do curso en
FAITIC ou Moovi, en formatos de código aberto ou de visores libres. - Para poder acollerse á avaliación continua a través de actividades na
aula virtual é preciso asistir ás aulas nun 80% do tempo presencial cun
aproveitamento axeitado. (No caso de que non se poida levar a cabo a
modalidade de ensinanza presencial pola evolución
da alerta sanitaria provocada pola COVID-19, eliminarase este requisito de
asistencia para levar a cabo esta avaliación e seguirase o indicado no Plan de Continxencias). - Para obter unha avaliación positiva é preciso obter a cualificación de
aprobado en cada un dos traballos e probas de avaliación e observar un
comportamento correcto nas sesións presenciais, xa que se valorará como
condición imprescindible que o aproveitamento e a participación sexan
axeitadas. - A cualificación final será obtida mediante a acumulación porcentual de
cada unha das cualificacións singulares - O alumnado que non asistíu a clase, para obter
unha avaliación positiva, deberá realizar exame (dúas probas escritas
presenciais sobre os contidos da materia xerais e de de laboratorio,
respectivamente). As datas de exames poden consultarse na web da facultade
no apartado de organización académica http://fcced.uvigo.es/gl/docencia/exames
. Cómpre obter a cualificación de aprobado en cada un dos apartados
establecidos nas probas de avaliación e observar un comportamento
correcto. A cualificación final será obtida mediante a acumulación
porcentual de cada unha das cualificacións singulares.
De non ter superada a materia na primeira convocatoria, as competencias
non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xullo’ Criterios de avaliación da 2ª convocatoria: - Para obter unha avaliación positiva o alumnado que asistíu
regularmente a clase, coa porcentaxe de asistencia indicada
anteriormente, poderá optar por presentar as tarefas e traballos pendentes
indicados para a 1ª convocatoria ou pola realización de exame (dúas probas
escritas presenciais sobre os contidos desenvolvidos na aula e no
laboratorio, respectivamente)- as datas de exames poden consultarse na web
da facultade no apartado de organización
académicahttp://fcced.uvigo.es/gl/docencia/exames. Cómpre obter a
cualificación de aprobado en cada un dos apartados establecidos nas probas
de avaliación e observar un comportamento correcto. A cualificación final
será obtida mediante a acumulación porcentual de cada unha das
cualificacións singulares. - O alumnado que non asistíu a clase, para
obter unha avaliación positiva, deberá realizar exame (dúas probas
escritas presenciais sobre os contidos da materia xerais e de de
laboratorio, respectivamente)- as datas de exames poden consultarse na web
da facultade no apartado de organización académica http://fcced.uvigo.es/gl/docencia/exames.
Cómpre obter a cualificación de aprobado en cada un dos apartados
establecidos nas probas de avaliación e observar un comportamento
correcto. A cualificación final será obtida mediante a acumulación
porcentual de cada unha das cualificacións singulares.
Suxerencias: - Na bibliografía inclúese a referencia completa do libro titulado
Ciencia para educadores . O uso deste libro está recomendado para poder
realizar unha parte importante das actividades e traballos que serán
obxecto de avaliación. - O libro titulado Didáctica de las ciencias en la educación secundaria
será tamén de uso recomendado
|