Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Historia: Historia do presente
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Presentación e entrega, na data sinalada dos traballos realizados
de xeito individual ou en grupo polo alumnado. Valorarase o
marco teórico, a estrutura e articulación do traballo, a reflexión
crítica sobre as fontes e a presentación formal do mesmo.
Obxectivos de aprendizaxe.
Profundizar mas destrezas propias da aprendizaxe histórica,
entre as que destacan: localización dos acontecimientos no
espacio e no tempo, manexo de fontes de información,
interpretación crítica dos datos, conciencia de que as explicacións
históricas son producto da interacción de diversos factores,
capacidade de analise e sintese, capacidad de emitir xuizos
fundamentados sobre asuntos controvertidos.
Dentro das técnicas historiográficas: manexo das categorías
temporais, representación de ciclos e de etapas, vocabulario
específico, etc.
30 A3
B8
B9
B10
B11
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D12
D14
D15
D16
Exame de preguntas de desenvolvemento Valoraranse os coñecementos teóricos da materia, a estruturación de ideas e a precisión e claridade expositiva.
Resultados da aprendizaxe:
Capacidade para reflexionar criticamente sobre aspectos importantes do Presente e sobre a construción de valores sociais, os cambios nas relacións de xénero e interxeracionais, multiculturalidade e interculturalidade, a discriminación e inclusión social,etc.
30 B9
D1
D2
D6
D7
D8
D14
D20
D23
Informe de prácticas, prácticum e prácticas externas Seminarios : Selección, presentación, análise e crítica dos materiais traballados e capacidade para fomentar o debate, a discusión e a participación.
Traballos de aula: Presentación e entrega, nas datas sinaladas e conforme aos parámetros indicados, dos exercicios prácticos indicados.

Resultados da aprendizaxe:
Dentro das técnicas historiográficas: manexo das categorías temporais, representación de ciclos e de etapas, vocabulario específico, etc.
Integración de novas tecnoloxías de información: fontes primarias e como un obxecto de estudo, alcanzando a capacidade de analizar criticamente o impacto das novas tecnoloxías e medios de comunicación
40 A3
B8
B10
C31
C32
C33
C34
C35
C37
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D20
D23
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Valoraranse a asistencia e participación activa nas sesións teóricas e prácticas, seminarios, titorías e outras actividades.

Aqueles alumnos que non se acollan á modalidade presencial, cousa que deberán comunicar ao profesor responsable dentro do primeiro mes do cuatrimestre, examinaranse de todo o programa da materia, o cal deberán preparar a partir da bilbiografía básica sinalada. Asemade, deberán realizar obrigatoriamente un traballo práctico ou bibliográfico, que será asignado polo profesor responsable con anterioridade ao remate das sesións presenciais e entregado na data do exame. Este último suporá o 70% da nota final e o traballo o 30%.

Os alumnos da modalidade presencial que non realicen todas as actividades e traballos prácticos ou non acaden nestes ou no examen a cualificación de aprobado, deberán repetir na segunda convocatoria aquelas partes da materia que teñan suspensas ou ben acollerse á modalidade non presencial con idénticos requisitos aos esixidos a este alumnado.

As datas oficiais dos exames pódense consultar na web da facultade: http://fcced.uvigo.es/gl/docencia/exames

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000