Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Aprendizaxe das ciencias sociais
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Asistencia e participación.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer e asimilar os principios básicos das Ciencias Sociais e a contido da área
- Coñecer o currículo escolar das Ciencias Sociais en Primaria
- Comprender o desenvolvemento e a evolución das nocións espaciais, temporais e da historia da arte nos nenos e os problemas que expón a súa aprendizaxe
5 A1
A2
A3
B1
B12
C1
C2
C4
C14
C37
C38
D3
D7
D13
D19
D22
Debate Comentarios de texto, participación en debates, propostas...
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer os fundamentos do currículo desta etapa
- Coñecer as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes sobre o medio social
- Coñecer as estratexias didácticas para desenvolver as nocións espazo-temporais
- Adquirir coñecementos sobre a evolución do pensamento, os costumes, as crenzas e os movementos sociais e políticos ao longo da historia
15 A2
A3
A4
B3
B11
C12
C23
C24
C29
C30
C36
C39
D2
D6
D9
D15
Traballo tutelado Realización en grupo da Unidade Didáctica seleccionada.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Elaborar propostas didácticas en relación coa aprendizaxe do medio social na Educación Infantil
- Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados
15 A2
A3
A4
B3
B11
C12
C23
C24
C29
C30
C36
C39
D2
D6
D9
D15
Exame de preguntas de desenvolvemento Unha proba teórica sobre os conceptos básicos e contidos do temario.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer os fundamentos do currículo desta etapa
- Coñecer as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes sobre o medio social
- Coñecer as estratexias didácticas para desenvolver as nocións espazo-temporais
- Adquirir coñecementos sobre a evolución do pensamento, os costumes, as crenzas e os movementos sociais e políticos ao longo da historia
50 A1
A2
A3
B1
B12
C1
C2
C4
C14
C37
C38
D3
D7
D13
D19
D22
Presentación Presentación e defensa da Unidade Didáctica Seleccionada.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Elaborar propostas didácticas en relación coa aprendizaxe do medio social na Educación Infantil
- Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados
15 A2
A3
A4
B3
B11
C12
C23
C24
C29
C30
C36
C39
D2
D6
D9
D15
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para superar a materia na primeira convocatoria (abril a maio), os alumnos que asisten regularmente á clase deben superar unha proba teórica sobre os conceptos básicos e os contidos do programa (exame final), así como realizando a clase e traballos tutelados proposta. No caso de non asistir e non realizar as actividades, realizarase no exame final (oficial), na segunda convocatoria (xullo) ou nas convocatorias extraordinarias. As notas das actividades das clases B e da nota da Unidade Didáctica, no caso de que fosen feitas na aula, manteranse na segunda convocatoria (xullo) e nas convocatorias extraordinarias. Quen non os fixo, debe facelos para superar a materia. O paso da proba teórica é condición indispensable para superar a materia.
Todos os alumnos, sexan ou non asisten ás aulas, teñen dereito a ser avaliados (a través dun exame ou na forma na que se establece na Guía Docente). As mesmas condicións de avaliación xerais aplicaranse a aqueles estudantes que, por algún motivo, non poden asistir regularmente á clase. Se a materia non foi aprobada na primeira convocatoria, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xullo.
As datas dos exames poden atoparse no sitio web da Facultade, na ligazón http://fcced.uvigo.es/es/docencia/examenes


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000