Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS
* MetodoloXías docentes que se manteñen:
Traballo tutelado: Resolución de tarefas dirixidas e propostas polo profesor acerca los contidos da materia paraafondar coñecementos ou clarexar conceptos básicos

Resolución de problemas: Resposta eficaz a situacións problema expostas en relación ao desenvolvemento infantil e intervención temperá en base a distintas metodoloxías
e sistemas de actuación educativa

Estudio de casos Identificación e descrición das características cognitivas e educativas de diferentes casos de trastornos do desenvolvemento e dificultades da aprendizaxe para deseñar actuacións preventivas e de intervención


* Metodoloxías docentes que se modifican

Lección maxistral Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo e discusión guiada sobre ditos contidos

* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)

Utilizaranse os medios telemáticos para la realización das titorías (email, videoconferencia, foros de Moovi).


* Outras modificacións

=== ADAPTACIÓN DA AVALiACIÓN ===
Os estudantes realizarán un exame teórico práctico acerca dos contidos da materia, nas datas oficiais establecidas. También deberán entregar un informe de Prácticas (observación dun caso a elixir entre os propostos ao inicio do curso).O contido da materia e as propostas de casos consultaranse no MOOVI.

As datas de exames poden consultarse na web da facultade nol apartado de Organización Académica (http://fcced.uvigo.es).

De non ter superada a materia na primeira convocatoria, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xullo.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000