Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Teoría e institucións contemporáneas da educación
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===


* Metodoloxías docentes que se manteñen

Non hai cambios respecto da guía docente inicial.

Traballos tutelados.- Co labor de iniciación á investigación. Relacionados coa temática da materia.
Resolución de problemas de modo autónomo.- Consistirá na realización dunha análise crítica e reflexiva de textos ofertados referidos a temáticas traballadas dentro do contido da materia.
Lección maxistral.- As leccións referiranse ao temario da materia. O profesorado centrará a súa exposición, preferentemente, nos aspectos nucleares de cada unidade didáctica, apoiado en medios visuais e bibliográficos.


* Metodoloxías docentes que se modifican

Non existen modificacións con respecto á guía docente, Si, en canto ao modo de realización da docencia, pois se empregará a metodoloxía virtual.
A plataforma de teledocencia da Universidade de Vigo (Moovi e Campus virtual) será o recurso para levar a cabo a actividade da materia.


* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (tutorías):

Realizarase atención, seguimento e apoio do alumnado a través dos sistemas de comunicación on-line facilitados pola UVIGO: correo electrónico, Moovi e despacho virtual.
Modalidade de concertación: cita previa.

* Modificacións (se procede) dos contidos a impartir: Non hai modificacións respecto da guía docente inicial.

* Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe:

Sumamos á existente inicialmente, a que se refire a continuación:

Castejón Juan Luís y Navas Leandro (eds), Dificultades e Transtornos da aprendizaxe e do desenvolvemento en infantil e primaria.Editorial Club Universitario (ECU). Edición adaptada (2017)
Celestin Freinet. Técnicas Freinet dá Escola Moderna.1ª ed . Editorial Kalandraka. 2019.
Colom Anton , Dominguez Emilia, Sarramona Jaume. Formación básica para os profesionais da educación. Barcelona. Editorial Ariel, S.A.
Francesco Tonucci. A cidade dous nenos. 1ª ed. De 11/2016 en galego. Editorial Kalandraka, 2016.
Francesco Tonucci. Cando vos nenos din basta!.1ª ed. 2016 en galego.Editorial Kalandraka, 2016.
Gonzalo Jover, Vincent Gonzálvez, Miriam Prieto. Unha filosofia da educación do século XXI. Editorial Sintesís, S.A, 2017.
Maria Montesori. Educación para un mundo novo. 1ª ed. 2016 en galego. Editorial Kalandraka, 2016.


Outras modificacións

=== ADAPTACIÓN D E A AVALIACIÓN ===

* Probas xa realizadas
Proba *XX: [Peso anterior 00%] [Peso Proposto 00%]
...

* Probas pendentes que se manteñen
Proba XX: [Peso anterior 00%] [Peso Proposto 00%]

Non existen modificacións en referencia á mesma, Si en canto ao peso:
- Traballos *monográfícos tutelados (de 20% pasa a 25%)
- Resolución de problemas de modo autónomo (de 10% pasa a 25%)
- Exame de preguntas curtas (de 70% pasa a 50%)

* Probas que se modifican
[Proba anterior] = [Proba nova]

Traballos monográficos tutelados: a modificación correspóndese con que a actividade a realizarse fará de modo virtual

Resolución de problemas de modo autónomo: non hai modificacións

Exame de preguntas curtas: exame de preguntas curtas a través do Campus Remoto e/ou Moovi.


* Novas probas

* Información adicional:

A *cualificación final da materia é continuada, coa integración das distintas notas, que deberán ser positivas. O alumnado que non teña realizadas todas as actividades de avaliación obterá a cualificación de SUSPENSO.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000