Guia docente 2020_21
Instituto de Educación Superior Intercontinental da Empresa (IESIDE)
Máster Universitario en Dirección e Administración de Empresas (MBA)
 Materias
  Dirección de Empresas
   Contidos
Tema Subtema
ESTRATEXIA EMPRESARIAL A estratexia: evolución do concepto
Conceptos principais relacionados coa estratexia
O deseño estratéxico preliminar
A análise dos factores relacionados coa visión e o deseño de accións para cubrir o gap estratéxico
O deseño estratéxico definitivo
Modelos alternativos para o deseño estratéxico
ORGANIZACIÓN E ADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS A responsabilidade de dirixir unha empresa: a función directiva
Eficiencia na xestión: a planificación, a organización e o control do definido
Limitadores para a consecución dos obxectivos
FUSIÓNS E ADQUISICIÓNS DE EMPRESAS Concepto e motivación das fusións e adquisicións
Ofertas Públicas de Adquisición
Métodos de Valoración de Empresas
CONTROL DA ESTRATEXIA Introdución e conceptos básicos Elementos e principios a seguir para elaborar un cadro de mando Proceso para definir un cadro de mando
CREATIVIDADE E INNOVACIÓN A innovación e as súas oportunidades Ferramentas de deseño Proceso de deseño innovador
CREACIÓN DE EMPRESAS Empresario e emprendedor
Alternativas legais de constitución
Lean Startup e Canvas Model
RESPONSABILIDADE SOCIAL CORPORATIVA (RSC) Ética, Sustentabilidade e RSC
A guía ISO 26000
¿Que pode facer unha organización en sustentabilidade?
Análise de materialidad
Modelo evolutivo da RSC
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000