Guia docente 2020_21
Instituto de Educación Superior Intercontinental da Empresa (IESIDE)
Máster Universitario en Dirección e Administración de Empresas (MBA)
 Materias
  Xestión de Operacións e Calidade
   Competencias
Código Descrición
A2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
B4 Aplicar os conceptos e as teorías ás organizacións empresariais para descubrir novas oportunidades de negocio e lograr a xeración de vantaxes competitivas duradeiras.
C8 Deseñar o mapa de procesos dunha compañía, para diferenciar os procesos crave do negocio e parametrizar as variables que axuden a predicir o output dun sistema produtivo.
C9 Deseñar o sistema de xestión da calidade dunha organización, tomando como base o enfoque baseado en procesos.
D7 Resolución de Problemas: Identificar, analizar e definir os elementos significativos que constitúen un problema para resolvelo con criterio e de forma efectiva.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000