Guia docente 2020_21
Instituto de Educación Superior Intercontinental da Empresa (IESIDE)
Máster Universitario en Dirección e Administración de Empresas (MBA)
 Materias
  Xestión Comercial e Marketing
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer o alcance da misión e funcións do Director/a de Vendas, así como a variables clave de xestión da Forza de Vendas como equipo humano. B5
C6
Comprender o rol a desenvolver polo vendedor na nova economía. B5
Obter unha visión global e estruturada da actividade comercial e de mercadotecnia e as oportunidades que ofrece á empresa baixo unha perspectiva que integre o mundo online e offline. B5
C6
D9
Ser capaces de analizar a información do mercado e da propia empresa e desenvolver en base a ela novas políticas comerciais e de mercadotecnia. B5
C6
D9
Defender un Plan de Mercadotecnia ante directivos de empresa. A4
C6
D9
Capacidade para desenvolver un plan de fidelización, vinculación e atracción de clientes nunha compañía. B5
C6
D9
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000