Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B7 |
Saber comprender, sen prexuizos, ás persoas, considerando os seus aspectos físicos, psicolóxicos e sociais, cómo individuos autónomos e independentes, asegurando o respecto as suas opinións, crenzas e valores, ademáis de garantir o dereito á intimidade, a través da confidencialidade e o segredo profesional |
B8 |
Promover e respectar o dereito de participación, información, autonomía e consentimento informado na toma de decisións das persoas atendidas, acorde coa forma na que viven so seu proceso de saúde-enfermidade |
C28 |
Coñecer as alteracións de saúde do adulto, identificando as manifestacións que aparecen nas súas distintas fases |
C29 |
Identificar as necesidades de coidado derivadas dos problemas de saúde |
C30 |
Analizar os datos recollidos na valoración, priorizar os problemas do paciente adulto, establecer e executar o plan de coidados e realizar a súa avaliación |
C31 |
Realizar as técnicas e procedementos de coidados de enfermaría, establecendo unha relación terapéutica cos pacientes e familiares |
C32 |
Seleccionar as intervencións encamiñadas a tratar ou previr os problemas derivados das desviacións de saúde |
C33 |
Ter unha actitude cooperativa cos diferentes membros do equipo |
D1 |
Capacidade de analise e sintese |
D2 |
Capacidade de organizacion e planificación |
D3 |
Capacidade de xestion de la informacion |
D4 |
Resolución de problemas y toma de decisiones |
D5 |
Traballo en equipo, multidisciplinar y multilingue |
D6 |
Habilidades nas relacions interpersoais |
D7 |
Razoamento critico |
D8 |
Aprendizaxe autonomo |
D9 |
Adaptación a novas situacións. Iniciativa e espiritu emprendedor. Creatividade |
D10 |
Motivación pola calidade |
D11 |
Sensibilidade cara a temas ambientais |