Guia docente 2020_21
E. U. de Profesorado de E.X.B. "María Sedes Sapientiae"
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas
   Contidos
Tema Subtema
1. Avaliación da linguaxe. 1.1.- Compoñentes do proceso. 1.2.- Obxectivos de avaliación. 1.3.- Contidos da avaliación.
2. O diagnóstico. 2.1.- O diagnóstico.
3. A intervención e os seus obxectivos. 3.1.- Contidos da intervención. 3.2.- Modelos, procedementos e estratexias de intervención.
4. Diagnóstico e intervención nas alteracións da articulación. 4.1.- *Dislalias. 4.2.- *Disartria. 4.3.- *Disglosias. 4.4.- *Analisis e resolución de casos
5. Diagnóstico e intervención nas alteracións de fluidez verbal. 5.1.- *Disfemias. 5.2.- *Analisis e resolución de casos
6. Diagnóstico e intervención da comunicación. 6.1.- *Afasia.. 6.2.- Mutismo Selectivo. 6.3.- *Analisis e resolución de casos.
7. Trastornos da comunicación e a linguaxe no *esprecto autista. 7.1.- Diagnóstico e intervención. 7.2.- *SAAC (Sistemas *Aumentativos e/ou Alternativos da Comunicación). 7.3.- *Analisis e resolución de casos.
8. Diagnóstico e intervención na discapacidade mental. 8.1.- Diagnóstico e intervención. 8.2.- *Analisis e resolución de casos.
9. Diagnóstico e intervención na discapacidade motora. 9.1.- Diagnóstico e intervención. 9.2.- *Analisis e resolución de casos.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000