Guia docente 2020_21
E. U. de Profesorado de E.X.B. "María Sedes Sapientiae"
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer e comprender os procesos de diagnósticos e obxectivos de a avaliación. Comprender os procesos de aprendizaxe relativos a o neno, en o contexto familiar, social e escolar. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B11
C1
C2
C7
C11
C42
C62
D1
D2
D13
Coñecer como detectar e evaluar as dificultades ou alteracións mais comúns que se producen en a adquisición e desenvolvemento lingüístico. Saber informar e colaborar en o seu tratamento. Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento de a audición e a linguaxe de estes estudantes e identificar disfunciones.. B1
B2
B5
B6
B11
C1
C2
C4
C6
C7
C11
C42
D1
D2
D7
D8
D9
D12
D13
Saber informar e colaborar con outros profesionais para abordar as necesidades educativas especiais que se suscitan. Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afecten a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. B4
B5
B10
B11
C6
C7
C11
C17
C21
D1
D2
D7
D8
D9
D13
D14
Adquirir recursos necesarios para a elaboración de unha intervención personalizada. Analizar e comprender os procesos educativos en o aula e fóra de iso. Coñecer os procesos de interacción e comunicación en o aula. B3
B5
B6
B7
B9
B10
B11
C1
C2
C4
C7
C11
C19
C43
D1
D2
D7
D8
D12
D13
D14
D15
D17
D18
Comprender os principios básicos de as ciencias de a linguaxe e a comunicación. B1
B3
B5
B6
C1
C2
C4
C6
C7
C17
C43
D1
D7
D8
D9
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000