2. Aprender as grafías convencionais e non convencionais básicas da linguaxe musical. |
a) As cualidades do son: altura, intensidade, duración e timbre.
b) Figuras e silencios. Compases. Tempo. Pulso. Acento. Combinacións rítmicas. Lectura e interpretación de esquemas rítmicos.
c) O corpo como instrumento.
d) Expresión corporal |
3. Saber crear actividades musicais para solucionar problemas de comprensión e destreza musical. |
a) Linguaxe musical: notación, claves, alteracións, signos de prolongación e repetición, signos de expresión.
b) Novas tecnoloxías: Audacity e Musescore. |
4. Saber adaptar unha peza musical a actividades lúdicas. |
Lectura fácil de partituras. |
5. Saber utilizar un repertorio vocal e instrumental para infantil. |
a) Formación auditiva: percepción e análise dos parámetros do son na audición: altura, intensidade, duración, timbre.
b) Expresión vocal: A canción como eixo da educación musical. Entoación de cancións e fragmentos melódicos. Cancións con xestos.
c) Formación instrumental: Clasificación dos instrumentos: familias e subfamiliar. Os instrumentos dispoñibles nas aulas de música: coñecemento e práctica. |