Guia docente 2020_21
E. U. de Profesorado de E.X.B. "María Sedes Sapientiae"
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Titoría e orientación coa familia
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Actividades introdutorias Presentarase a materia a través da explicación da guía docente. Polos contidos da mesma e da propia materia, ambos se consideran complementarios. A Guía Docente constitúe un elemento informativo e prescriptivo de carácter fundamental. Por iso, considérase necesario que en cada unha da materia ao longo da carreira, o alumno/a coñézaa, téñaa presente, consulte dúbidas sobre ela a principio de cuadrimestre, e mesmo a arquive en cartafol dixital.
Lección maxistral Os aspectos teóricos da materia Tutoría e Orientación coa Familia levarán a cabo a través deste tipo de metodoloxía. Considerase a máis adecuada para poder desenvolver nas clases do grupo de alumnos/as completo.
Cartafol/dossier Elaboración dun Portafolios ao longo dun proceso non inferior a tres meses, e a correspondente entrega do Documento Final. Concretaranse 5 resultados de aprendizaxe para traballar con este método, elixidos en clase polo grupo ao comezo cuadrimestre
Seminario Asistencia, reflexión e posible entrega de documento, de temas xurdidos en conferencias, charlas, etc. que poidan xurdir ao longo do cuadrimestre
Flipped Learning Os aspectos teóricos da materia Tutoría e Orientación coa Familia serán obxecto da inciación a esta metodoloxía, que se completará coa Lección Maxistral.
Por outra banda, este método non permite anticiparnos a posibles situacións que dalgunha maneira supoñan un cambio de horario nas clases, por motivos varios.
Simulación A través desta metodoloxía traballarase, especialmente, a oratoria que a materia esixe desenvolver, de face a unha eficaz comunicación. Este apartado implica con maior grao en relación aos outros da materia, a necesidade de exporse publicamente -dentro do grupo de clase e só coa finalidade pedagóxica que persegue-. Por iso requirirase a presenza de cámara e micrófono, cando se utilice os medios dixitais.
Obradoiro As clases prácticas co grupo reducido de alumnos/as permitirán traballar a oratoria, o rol-playing en relación a posibles situacións que se dan nas tutorías coas familias, talleres sobre autoconocimiento -como un dos principais obxectivos de todo PAT-, etc.
En todos eles o/o alumno/a deberá participar activamente superando medos e pasividade, para poder ir desenvolvendo as competencias necesarias para desenvolver tan difícil e importante tarefa como é a da acción tutorial que corresponde a todo docente e especialmente ao titor.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000