Actividades introdutorias |
Presentarase a materia a través da explicación da guía docente. Polos contidos da mesma e da propia materia, ambos se consideran complementarios. A Guía Docente constitúe un elemento informativo e prescriptivo de carácter fundamental. Por iso, considérase necesario que en cada unha da materia ao longo da carreira, o alumno/a coñézaa, téñaa presente, consulte dúbidas sobre ela a principio de cuadrimestre, e mesmo a arquive en cartafol dixital. |
Lección maxistral |
Os aspectos teóricos da materia Tutoría e Orientación coa Familia levarán a cabo a través deste tipo de metodoloxía. Considerase a máis adecuada para poder desenvolver nas clases do grupo de alumnos/as completo. |
Seminario |
Asistencia, reflexión e posible entrega de documento, de temas xurdidos en conferencias, charlas, etc. que poidan xurdir ao longo do cuadrimestre |
Simulación |
A través desta metodoloxía traballarase, especialmente, a oratoria que a materia esixe desenvolver, de face a unha eficaz comunicación. Este apartado implica con maior grao en relación aos outros da materia, a necesidade de exporse publicamente -dentro do grupo de clase e só coa finalidade pedagóxica que persegue-. Por iso requirirase a presenza de cámara e micrófono, cando se utilice os medios dixitais. |