Guia docente 2020_21
E. U. de Profesorado de E.X.B. "María Sedes Sapientiae"
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Exame de preguntas obxectivas Para superar a materia, o alumno/a deberá aprobar o exame tipo test
con unha cualificación de 5,
nunha escala 0-10.
Só en ese caso sumaranse as cualificacións obtidas no resto das actividades.
50 B5
C12
C13
Resolución de problemas e/ou exercicios O alumno/a deberá entregar ao profesor/a, cando este o solicíte, reflexións ou valoracións dalgún artigo de revista ou capítulo de libro, froito dunha lectura previa. 20 A2
D2
D9
Traballo O alumno/a deberá presentar un traballo realizado en grupo sobre un tema proposto polo profesor/a. Devandito traballo presentarase na aula. 30 D2
D9
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para os estudantes que sigan a avaliación continua, os traballos serán obrigatorios, e puntuarase a asistencia a clase do alumno/a, que tamén será obrigatoria, tanto nas clases teóricas como nos grupos pequenos (clases prácticas). É necesaria a asistencia regular de polo menos o 80% das sesións). Os traballos entregaranse nas sesións de grupo pequeno, segundo o calendario que se estableza. No caso de que algún estudante non poida seguir a avaliación continua e o traballo en grupo tutorizado polo docente, realizará unha proba na que se avaliarán as competencias básicas da materia, que incluirá contidos teóricos e prácticos. As datas para a realización dos exames serán as mesmas que os estudantes de avaliación continua. Tamén ten que entregar os traballos feitos no cuatrimestre. Valorarase a participación continua ao longo do cuadrimestre
Día do exame. Consultar páxina web da Escola de Maxisterio.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000