Guia docente 2020_21
E. U. de Profesorado de E.X.B. "María Sedes Sapientiae"
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil
   Plan de Continxencias
 
Descrición
Para o curso académico 2020-2021, non hai cambios significativos nas metodoloxías nos tres escenarios docentes previstos. A única adaptación notable está relacionada co seu modo de execución. No posible escenario de ensino mixto ou a tempo parcial, as metodoloxías levaríanse a cabo de xeito presencial e virtual. Por outra banda, que no escenario de aprendizaxe a distancia, as metodoloxías previstas adaptaríanse a unha modalidade de execución virtual.

- Modificación das metodoloxías de ensino:
A dinámica de calquera metodoloxía de ensino non se modifica, salvo no seu modo de execución, presencial e virtual (no caso dun escenario mixto); e exclusivamente virtual (no caso dunha configuración remota).

- Modificacións (se procede) do contido que se vai ensinar
Non hai cambios no contido que se vai ensinar.
- Modificacións (se procede) da avaliación:
O peso do exame final (tipo proba) valorarase cun 40% da nota; as exposicións terán un valor do 30% da nota e diferentes tipos de actividades, valoraranse cun 30% da nota. Para que medien todas as actividades, debe superarse o exame.

- Bibliografía adicional para facilitar a autoaprendizaxe
Ao longo do desenvolvemento do tema proporcionarase bibliografía adicional para cada tema.

- Outras modificacións
Ferramentas para o ensino virtual.
No escenario de educación a distancia, a actividade docente realizarase exclusivamente de xeito virtual.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000