=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
MODO NON PRESENCIAL
Docencia Teórica
• As clases impartiranse a través do Campus Remoto
• Avaliación: O número de probas curtas pasará a ser de 5. Estas adquirirán un peso do 10% da cualificación final, pasando o exame final da materia adquirir un peso do 45% da cualificación total.
Seminarios
• As clases de seminarios impartiranse a través do Campus Remoto desdobrando en dous cada grupo de seminarios.
• A realización dos seminarios requirirá o uso do software *R e *Rstudio, que deberán instalarse nos computadores persoais do *estudiantado.
• A avaliación non sofre modificacións con respecto ao previsto no modo de docencia presencial.
Traballo Experimental
• A fase de deseño do experimento realizarase mantendo os mesmos obxectivos que no modo de docencia presencial, pero realizaranse as *tutorías a través do Campus Remoto.
• No caso de que a fase experimental non se puido realizar no laboratorio, esta substituirase pola análise e interpretación dunha base de datos proporcionada polo profesorado, que conterá a información relativa ao experimento deseñado previamente. A *tutorización realizarase mediante o Campus Remoto.
• A avaliación realizarase de acordo ao descrito no modelo de docencia presencial, pero neste caso cada grupo defenderá o seu traballo de forma oral ante o profesorado de seminarios da materia a través do Campus Remoto.
MODELO MIXTO (*SEMIPRESENCIAL)
Docencia Teórica
• Excepto no caso de que se poida impartir a docencia teórica de forma totalmente presencial, optarase por realizar a docencia en modo totalmente *online a través do Campus Remoto. Exponse a posibilidade de realizar dous grupos de teoría si iso permitise a *presencialidad total.
• A avaliación realizarase dependendo da posibilidade de alcanzar a *presencialidad total, nese caso aplicarase o exposto para o caso do modo presencial ou, no caso de non ser posible alcanzar a *presencialidad total, a avaliación aterase ao descrito para o modelo de docencia non presencial.
Seminarios
• Os seminarios serán totalmente presenciais e, si fose o caso, devanditos seminarios poderán desdobrarse en dous grupos.
• Avaliación: Realizarase un exame de seminarios que requirirá o uso de *R e *Rstudio e levará a cabo unha proba avaliable durante o desenvolvemento dos seminarios. A contribución relativa de ambas as probas á cualificación final será dun 15% (10% o exame final e 5% a proba avaliable).
Traballo Experimental
• A fase de deseño do experimento realizarase cos mesmos obxectivos que no modo presencial, pero realizaranse as *tutorías a través do Campus Remoto.
• Realizarase o traballo experimental en modo presencial no laboratorio. As *tutorías de seguimento desta fase experimental realizarase a través do Campus Remoto.
• A avaliación realizarase de acordo ao descrito no modelo de docencia presencial, pero neste caso cada grupo defenderá o seu traballo de forma oral ante
o * Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (*tutorías)
Campus Remoto *Uvigo
* Modificacións (si proceden) dos contidos a impartir
Non procede
* Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe
Non procede
* Outras modificacións
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
Non se contemplan modificacións na avaliación |