Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C1 |
Coñecer vocabulario, códigos e conceptos inherentes ao ámbito científico oceanográfico |
C2 |
Coñecer e comprender os feitos esenciais, conceptos, principios e teorías relacionadas coa oceanografía |
C5 |
Coñecemento básico da metodoloxía de investigación en oceanografía |
C6 |
Capacidade para identificar e entender os problemas relacionados coa oceanografía |
C8 |
Comprender os principios das leis que regulan a utilización do medio mariño e os seus recursos |
C10 |
Coñecer a problemática e os principios básicos da sustentabilidade en relación coa utilización e explotación do medio mariño |
C12 |
Manexar técnicas instrumentais aplicadas ao mar |
C14 |
Recoñecer e analizar novos problemas e propoñer estratexias de solución |
C15 |
Recoñecer e implementar boas prácticas científicas de medida e experimentación, tanto en campaña como en laboratorio |
C17 |
Saber traballar en campañas e en laboratorio de xeito responsable e seguro, fomentando as tarefas en equipo |
C18 |
Transmitir información de forma escrita, verbal e gráfica para audiencias de diversos tipos |
C20 |
Buscar e avaliar recursos de orixe mariña, de diversas clases |
C24 |
Participar e realizar programas de formación e divulgación sobre os medios mariño e litoral |
C32 |
Control de calidade de alimentos mariños |
C33 |
Control de pesqueiras |
C36 |
Acuarioloxía |
D6 |
Resolución de problemas |
D11 |
Capacidade de aprender de forma autónoma e continua |