Guia docente 2020_21
Facultade de Ciencias do Mar
Grao en Ciencias do Mar
 Materias
  Fisioloxía de organismos mariños
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
FISIOLOXÍA VEXETAL 1. Identificar e entender procesos fisiolóxicos clave no desenvolvemento dos vexetais mariños. A1
A2
A3
C1
2 .Coñecer a relación dos vexetais co medio mariño mediante o estudo de procesos fisiolóxicos cambiantes. A1
A2
A3
A5
C6
3. Manexar técnicas instrumentais aplicables ao estudo da fisioloxía vexetal. A2
A3
C4
C5
C12
D5
4. Comprender a metodoloxía científica e as tecnoloxías aplicadas á investigación nas áreas de fisioloxía vexetal. A1
A3
A5
C1
C4
C5
C12
D5
5. Adquirir capacidade de análise e formulación de hipótese en fisioloxía vexetal. A2
A3
C5
C6
D3
D6
6. Coñecer a relación dos organismos vexetais mariños co medio mariño cambiante abiótico e biótico, mediante o estudo das súas adaptacións e procesos fisiolóxicos de aclimatación (estratexias e tipos funcionais, osmorregulación, fotoprotección, repartición de biomasa). A2
A3
A5
C1
D3
FISIOLOXÍA ANIMAL: 7. Coñecer os mecanismos de adquisición e integración da información sensorial nos animais mariños A2
A3
A5
C1
8. Coñecer as bases fisiolóxicas da actividade muscular e a súa implicación na locomoción acuática A3
C1
9. Coñecer os mecanismos de sínteses, liberación, transporte e acción de hormonas producidas en glándulas endocrinas e no sistema nervioso de animais mariños A2
A3
C1
10. Coñecer os fluidos corporais e o funcionamento dos diferentes sistemas cardiovasculares A3
C12
C17
D6
11. Coñecer os mecanismos de intercambio de gases entre os animais e a auga onde viven A3
C1
D6
12. Coñecer os sistemas de eliminación de refugallos e de regulación ionosmótica en distintos tipos de animais mariños A3
C1
D6
13. Coñecer como os animais obteñen enerxía do medio a través da inxesta de alimento e como utilizan esa enerxía A3
A5
C1
D3
D5
14. Adquirir nocións básicas sobre os mecanismos de reprodución nos animais A3
C1
16. Coñecer e comprender en liñas xerais o funcionamento dos diversos sistemas orgánicos en distintos tipos de animais que viven en diferentes medios A2
A3
C1
D5
D6
17. Comprender o funcionamento do animal como o dun todo integrado, reforzando o papel dos sistemas de coordinación e integración A2
A3
C1
D5
18. Comprender algúns aspectos aplicados dos coñecementos fisiolóxicos, por exemplo para a acuicultura. A2
A3
A5
C1
C5
D6
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000