Lección maxistral |
Exposición por parte da profesora dos aspectos xerais do programa de forma estruturada, facendo especial fincapé nos fundamentos e aspectos máis importantes ou de difícil comprensión para o alumno.
A profesora facilitará, a través da plataforma FaiTIC, o material necesario para un correcto seguimento da materia. O alumno deberá traballar previamente o material entregado polo profesor e consultar a bibliografía recomendada para completar a información. Ao finalizar cada tema ou bloque de temas o realizaranse probas escritas con preguntas que deberán ser contestadas con brevidade. Así, avalíase o resultado da aprendizaxe referente a coñecer "e comprender os aspectos básicos das operacións de separación".
Avaliarase a capacidade de síntese á hora de relacionar conceptos dun modo sinxelo e comprensible. A puntuación será de 0 a 10 e a nota mínima que deberá obter cada alumno será de 3,5. |
60 |
A1 A3 A5
|
|
|
D1 D11 D12
|
Resolución de problemas de forma autónoma |
Avalíase o resultado de aprendizaxe"resolver problemas relacionados cos citados procesos e operacións". Nesta tarefa se *evaluan os seguintes casos prácticos:
-Definir cal é a causa do problema que xorde nunha empresa do sector enerxético
-Detectar as posibles solucións ao problema desde o punto de vista técnico
-Discutir en grupo a solución máis viable desde o punto de vista técnico, económico e ambiental |
30 |
A3 A5
|
|
|
D1
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
*NON VALE |
0 |
|
|
|
|
A participación do estudante nalgún dos actos de avaliación da materia implicará a condición de “presentado/a” e, por tanto, a asignación dunha cualificación. Para superar a materia, é necesario que o alumno obteña un mínimo de 5 puntos sobre 10 en cada unha das probas a avaliar (probas de resposta curta, resolución de problemas e/ou exercicios en grupo; e de forma autónoma, e as prácticas de laboratorio).
Os alumnos que non sigan a avaliación continua, realizarán unha proba no mes de Maio e Xullo na que se exporán preguntas de resposta curta e resolución de problemas. Espérase que o alumno presente un comportamento ético adecuado no que atinxe a copia, plaxio, utilización de dispositivos electrónicos non autorizados ou compromiso co traballo colaborativo.
Calendario de exames. Verificar/consultar de forma actualizada na páxina web do centro. |