2. Características dos MCIA |
2.1 Clasificación dos motores térmicos
2.2 Funcionamento dos motores de combustión interna alternativos (MCIA)
2.3 Partes dos MCIA
2.4 Nomenclatura e parámetros fundamentais |
4. O ciclo real |
4.1 A mestura de gas real
4.2 Evolución do coeficiente adiabático
4.3 Perdas de bombeo
4.4 Perdas de combustión
4.5 Perdas de expansión
4.6 Factor de calidade do ciclo |
6. Procesos de renovación da carga en motores 2 tempos |
6.1 Renovación ideal nos motores de 2 tempos
6.2 Sistemas de varrido
6.3 Sistemas de admisión a cárter
6.4 Influencias das ondas de presión |
8. Combustión en MEP |
8.1 Dosado e mestura nos MEP
8.2 Curvas características
8.3 Carburador básico
8.4 Sistema de inxección
8.5 Control en lazo pechado (sonda lambda)
8.6 Fases de combustión en MEP
8.7 Combustión anormal: picado
8.8 Combustión anormal: ignición superficial
8.9 Cámaras de combustión
8.10 Factores influentes na combustión |
10. Turbomáquinas térmicas |
10.1 Ciclo Brayton
10.2 Partes da turbina de gas
10.3 Compresores
10.4 Cámara de combustión
10.5 Turbina
10.6 Alternativas construtivas |
12. Emisións de contaminantes |
12.1 Emisións dos MEP
12.2 Emisións dos MEC
12.3 Normativa anticontaminación (EURO)
12.4 Catalizador
12.5 Sistemas EGR
12.6 Sonda lambda |