Estudo de casos |
Proba en a que o alumno/a debe analizar un feito, problema ou suceso real con a finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipótese, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, diagnosticarlo e adiestrarse en procedementos alternativos de solución. |
30 |
A2
|
B3
|
|
|
Exame de preguntas obxectivas |
Probas que evalúan o coñecemento que inclúe preguntas pechas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparejamiento de elementos...). Os alumnos/as seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. |
70 |
A2 A5
|
B1 B3
|
|
|
Alumnos de avaliación continua: Propoñerase a realización dun traballo individual ou en grupo que, en caso de valoración positiva, significará que a realización da proba obxectiva o é aos sos efectos de mellora de cualificación. Alumnos de avaliación non continua: poderán obter o 100% da califiación mediante a realización dun exámen de preguntas obxectivas e a realización dun caso práctico/estudo de casos. Alumnos con necesidades especiais: aplicarase o protocolo acordado coa oficina correspondente. |