Práctica de laboratorio |
Realización de dúas probas sobre os contidos teórico-prácticos de a materia en base a a realización de un exercicio escrito para desenvolver preguntas teóricas e problemas. |
85 |
A3 A4
|
B4
|
C47
|
D1
|
MODALIDADE A: Aqueles alumnos que sigan o proceso de avaliación continua, deberán presentarse obligatoriamente a dúas probas sobre os contidos teórico-prácticos de a materia, obtendo para poder superar a mesma unha cualificación mínima de 5 en ambas. Si superan ambas probas estarán eximidos de a realización de unha proba final segundo o previsto en o calendario oficial. A cualificación final obterase de o proceso de avaliación anteriormente descrito en a presente guía. Para iso ha de xustificar
un 100% de a resolución de problemas
de forma autónoma. Os alumnos que non se presenten, porque teñan obrigación a a proba final, cualificaráselles como "Non presentado". Aqueles alumnos que non sigan a avaliación continua, aplicaráselles a MODALIDADE B.
MODALIDADE B: Aqueles alumnos que renuncien a o proceso de avaliación continua deberán facelo constar explícitamente antes de a 3ª semana de docencia. Os alumnos que non sigan o proceso de avaliación continua, terán dereito a examinarse de a materia en un exame final en as datas establecidas por o centro, con unha puntuación de 0 a 10 puntos, debendo obter unha cualificación mínima de 5.
Os alumnos que concorran a a segunda convocatoria ou outras extraordinarias (xullo ou outras datas) deberán realizar o exame oficial final de a materia en a convocatoria extraordinaria establecida por o centro, con unha puntuación de 0 a 10 puntos, debendo obter unha cualificación mínima de 5. Si seguiron durante o curso o proceso de avaliación continua, a cualificación final obterase de o proceso de avaliación anteriormente descrito en a presente guía (MODALIDADE A).
Aqueles estudantes que non seguiron o proceso de avaliación continua, igualmente realizarán a proba debendo obter unha cualificación mínima de 5, en unha escala de puntuación de 0 a 10 (MODALIDADE B).
|