Guia docente 2020_21
E. U. de Estudos Empresariais
Máster Universitario en Comercio Internacional
 Materias
  Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Obter as bases para poder planificar e desenvolver unha estratexia comercial con coherencia na internacionalización da empresa. C3
D3
Adquirir a capacidade de afrontar unha investigación de mercados internacional, baseada nunha metodoloxía previamente definida e utilizando unhas fontes de información recoñecidas e de contrastado prestixio. Incluíndo a capacidade de tratar a información obtida así como a súa presentación. C3
Coñecer os principais mercados, así como identificar os mercados potenciais, as súas características, os seus recursos, as súas capacidades, así como ás oportunidades de negocio que teñen asociadas C3
D3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000