Prácticas de laboratorio |
1. Presentación do mix de marketing (10-15%)
2. Informe do mix de marketing (15-20%)
3. Outras actividades orais en grupo ou individuais a determinar. Por exemplo, simulacións de reunións ou negociacións (5-10%)
|
40-30 |
|
B4 B6
|
C3 C18 C23
|
D1 D7 D9 D12
|
A avaliación será
continua. É obrigatoria a asistencia ao 80% de tódalas sesións presenciais para disfrutar da avaliación continua. A impuntualidade será considerada como non asistencia. As actividades que a profesora
solicite realizar dentro ou fóra da aula, con ou sin previo aviso, han ser entregadas puntualmente para seren avaliadas. O alumnado que non supere a avaliación continua na primeira edición de actas
terá que facer un exame na segunda edición de actas que suporá o 100% da calificación final. Si algunha alumna ou alumno non pode asistir ao 80% das sesións presenciais deberá comunicalo á profesora
argumentadamente ao comenzo do curso (no prazo máximo de dúas semanas). Este alumnado realizará na primera
edición de actas unha proba final que suporá o 100% da
calificación final. Se non supera a materia na primeira edición de actas, poderá presentarse na segunda edición de actas. N.B.: En caso de calquera tipo de plaxio a calificación final será de suspenso.
|