=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada pola COVID- 19, a Universidade establece una planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución o determinen atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou non totalmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun xeito mais áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes DOCNET.
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes que se manteñen:
Foros
Resolución de problemas de forma autónoma
Estudio previo
* Metodoloxías docentes que se modifican:
Resolución de problemas na aula e as leccións maxistrais
A lección maxistral substituiríase cun reforzo do material proporcionado na plataforma FAITIC así como con explicacións a través de Campus Remoto.
A resolución de problemas reforzaríase coa entrega de exemplos ilustrativos deseñados polas profesoras da materia, solicitaríase a resolución e entrega dalgúns exercicios na plataforma como forma de identificar posibles fallos e finalmente entregaríase a solución para a súa corrección.
Farase uso das aulas virtuais e os foros para manter o contacto cos alumnos e facilitar a aprendizaxe da materia ao poder incidir nas cuestións máis importantes da materia e poder resolver as dúbidas que expoñan os alumnos. Estas clases impartiríanse en horario que asigne o decanato co obxecto de non interferir coa docencia doutras materias.
* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)
Atenderíanse as dubidas do alumnado a través dos seguintes mecanismos en función da dubida e das necesidades do alumnado:
Foros de faitic
Correo electrónico
Tutorías a través de Campus Remoto
* Modificacións (se proceder) dos contidos a impartir
* Bibliografía adicional para facilitar a auto-aprendizaxe:
Jones G.R.; George J. M (2019): Administración Contemporánea, McGrawHill, 10ªEdición,
Piñeiro García, Pilar; Arévalo Tomé, Raquel; Caballero Fernández , Gloria y García-Pintos Escudero (2010): Introducción a Economía de la Empresa. Una visión teórico-práctico. Delta publicaciones
* Outras modificacións
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
* Probas xa realizadas
Proba XX: [Peso anterior 00%] [Peso Proposto 00%]
Manteríanse tanto as probas realizadas como os seus pesos
* Probas pendentes que se manteñen
Proba XX: [Peso anterior 00%] [Peso Proposto 00%]
Manteríanse as probas pendentes e os seus pesos
* Probas que se modifican
[Proba anterior] => [Proba nova]
Non se modificarían probas nin pesos
* Novas probas
* Información adicional
|