Seminario |
Entrevistas que o alumnado mantén co profesorado para o asesoramento/desenvolvemento de actividades da materia e do proceso de aprendizaxe. COMPUTABLE EN AVALIACIÓN CONTINUA . |
Xunto co resto dos elementos da avaliación continua ata un 50 |
|
B14
|
C7 C12
|
|
Lección maxistral |
Exposición, por parte do profesorado, dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto que ten que desenvolver o estudantado. COMPUTABLE EN AVALIACIÓN CONTINUA |
Xunto co resto dos elementos da avaliación continua ata un 50 |
|
B1
|
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Exames con preguntas breves sobre a materia. COMPUTABLE EN AVALIACIÓN CONTINUA |
Xunto co resto dos elementos da avaliación continua ata un 50 |
|
B1 B14
|
|
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
Proba final. Esta proba forma parte da avaliación continua, e proporcionará a cualificación para aqueles alumnos que opten pola modalidade de avaliación global. |
Variable, en función de se o alumno opta pola avaliación continua ou non. |
|
B1
|
C7 C12
|
|
As datas dos exames da materia poderán ser consultadas na páxina web da Facultade http://fccee.uvigo.es
A nota final do curso virá dada pola seguinte fórmula:
NF=A+(10-A)E/10
sendo A a nota da avaliación continua (máximo de 5 puntos) e E a nota do exame final (máximo de 10 puntos).
O mesmo sistema de avaliación será seguido no caso da convocatoria de fin de carreira.
En caso de non superar a materia na primeira convocatoria, a nota obtida polo traballo ao longo do curso manterase para a segunda convocatoria. Os puntos da avaliación continua obteranse por: a asistencia a clase e a participación nela. As probas curtas realizadas nas clases prácticas ao longo do curso. Os exercicios e/ou traballos propostos previamente e realizados fóra das horas de clase.
A fórmula empregada permite ao estudantado ser avaliado como máis lle conveña, pois entre a cualificación obtida por avaliación continua e a obtida por avaliación global outorga ao estudante as mellor entre as dúas posibilidades, non sendo preciso acadar unha puntuación mínima en ningún apartado para poder superar a materia. |