Guia docente 2020_21
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Formación Profesional. Formación e Orientación Laboral
 Materias
  Deseño curricular e organización de centros educativos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aprendizaxe baseado en proxectos Cada alumno presentará a programación dunha unidade didáctica. Poderá elexir a temática e o curso de implementación. 70
Traballo tutelado Calificaranse as actividades realizadas na aula para a realización dunha retroalimentación positiva e mediante examen tipo test comprobarase a consolidación da aprendizaxe. 30
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A valiación desta materia  desenvolvese en varios nivéis e dimensios. Partendo do marco xeneral das competencias, é decir, das capacidades, a evaluación intentará recollerá o valor de aquelos aspectos relacionados co alumnado respecto a: o campo dos conocementos, o campo dos procedementos, o campo actitudinal e campo relacional. Entendemos que o equilibrio estará en que o alumnado sea capaz de dominar estes cuatro grandes dimensions que de alguna forma contribuirá la que se valore de manera integral. A evaluación está diseñada en función das siguintes características: formativa, continua, integral e final. Por tanto, afecta a todo o proceso de ensinanza-aprendizaxe. A evaluación do proxecto tendrá dous aspectos: por una parte a justificación teórica dos distintos elementos curriculares traballados e por otro o diseño. Para evaluar o proxecto se seguirán as siguientes normas:

1.- Utilización dos conocimientos disponibles nos documentos traballados na aula para contrastar as propias ideas, apoyalas e fundamentalas. Comprensión das ideas básicas contenidas nos materiales utilizados e analizados.

2.- Expresar correctamente as ideas propias, argumentadas e demostrar capacidad de escoita e receptividad.

3.- Crítica razoada de posiciones e feitos fundamentados con argumentos utilizando un vocabulario técnico propio da materia.

4.- Claridad expositiva, habilidades de comunicación, estructura da presentación trabajada na aula.

5.- Estructura lógica das ideas.

6.- Utilización e manexo del TIC.

7.- Adecuación e coherencia entre as actividades prácticas e os contenidos teóricos.

8.- Calidad das aportacions e expresions de ideas innovadoras, contribucions no traballo en grupo, compromiso nas diferentes tareas.

9.- Planteamiento dos obxectivos didácticos, adecuación a edad, o tiempo, etc.

10.- Selección do tema, secuenciación dos contenidos o longo da unidad didáctica, adecuación a edad, o tiempo, etc.

11.- Selección de las actividades, creatividad en su elaboración, adecuación a edad e a temporalización..

12.- Diseño innovador de recursos.

13.- Selección das estratexias de evaliación: actividades de avaliación, tipos e técnicas de avaliación, diseño de instrumentos, etc. O seguimento dos grupos de traballo se convierten nunha ocasión privilexiada para introducir, por parte da profesora, aspectos actitudinail (cooperación, responsabilidade profesional, motivación polo traballo do maestro, etc.). Do mismo modo, en algunhas fases do proxecto se lle pide o alumnado que valoren o seu propio trabajo (autoavaliación) o el trabajo de los demás compañeros (coevaluación) para hacer una retroalimentación del proceso que permita resolver los errores en el aprendizaje el antes posible.

Para la valoración de traballo en grupo o alumnado debe cubrir una matriz de autovaliación que estará disponible na plataforma.

Observaciones:

- Este mestrado ten aa modalidad de enseñanza presencial, por lo tanto a asistencia a clase e a realización do traballo para a avaliación continua é obrigatoria. Esta asistencia debe ser, alomenos, do  80 % estando admitido faltar o 20 % da presencialidade.

- Os plazos das entregas das actividades, traballos, etc. serán comunicados polo profesorado na clase e/o en Faitic e tamen é necesario cumplilos para ser cualificados na valiación continua ou final.

- O alumnado que no supere la materia por evaluación continua terá unha proba de avaliación orededor dos contidos nucleares da materia, na fecha marcada no calendario do máster para os exámenes oficiais. Cabe resaltar que ésta proba estará composta dun traballo (70%) e un examen (30%), teniendo que obtener alomenos o 50% da puntuación en cada una para realizar el cómputo. En caso de superar una de las pruebas de la materia (trabajo o examen) se conservará su calificación dentro del incluso curso académico, pero na acta académica figurará como no superada e colocarase o promedio resultante da puntuación global obtida (atendendo previamente su ponderación).

Máis información sobre o proceso de evaluación así como sobre o tipo de exame, as orientaciones para a realización do traballo, data de entrega, etc. será facilitada o alumnado que precise, se non poder superar a materia por evaluación contíua.

En la web del mestrado pode consultarse as datas do exame oficial: http://mpe.uvigo.e/index.php?lang=eres

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000