TEMPORALIZACIÓN DO CURSO: Nas 12 semanas en que se organiza a materia, a avaliación consiste na realización de 6 tarefas e estrutúrase da seguinte maneira:
BLOQUE-1 da materia: Semanas 01-06, inclusive.
- Semanas 01-03, inclusive: FORO-1 (10%). Primeiro foro controlado relacionado cunha determinada parte do temario.
- Semanas 01-06, inclusive: TEST-1 (30%). Primeira proba de tipo test relacionada cunha determinada parte do temario.
- Semanas 03-06, inclusive: ACTIVIDADE-1 (10%). Primeira parte do proxecto-encomenda, relacionada coa base de datos de programas informáticos e cos aspectos máis básicos (estudo de formatos, soportes, e codificaciones) das tarefas informatizadas do proceso tradutor; todo iso no do ámbito específico da tradución multimedia.
BLOQUE-2 da materia: Semanas 07-12, inclusive.
- Semanas 07-09, inclusive: FORO-2 (10%). Segundo foro controlado relacionado cunha determinada parte do temario.
- Semanas 07-12, inclusive: TEST-2 (30%). Segunda proba de tipo test relacionada cunha determinada parte do temario.
- Semanas 10-12, inclusive: ACTIVIDADE-2 (10%). Segunda parte do proxecto-encomenda, relacionada con exemplos prácticos de proxectos relacionados, directa ou indirectamente, co ámbito específico da tradución multimedia.
Por circunstancias varias, pode acordarse entre todos/as os/as implicados/as (docentes e discentes) entregar as tarefas TEST-1 e/ou ACTIVIDADE-1 ao final do curso; pero, en principio, a data de entrega para as devanditas tarefas é a semana acordada de antemán. Non é obrigatoria a realización das 6 tarefas avaliativas; e, para aprobar a materia, bastará con obter un mínimo de 5,0 puntos sobre os 10,0 puntos posibles.
SEGUNDA CONVOCATORIA:
O estudantado que non supere en primeira convocatoria esta materia, poderá facelo nunha segunda convocatoria, de acordo co calendario oficial da Universidade, realizando novamente as 6 tarefas propostas na primeira. No caso dos dous foros, a participación avaliativa dos mesmos será substituída por outro tipo de tarefas avaliativas (comentario de artigos de investigación, realización de determinadas tarefas complementarias, etc.). No suposto que algún/nha alumno/a non aprobase o global da materia na primeira convocatoria pero si fixese algunha das tarefas indicadas na primeira convocatoria, se o desexa, dita tarefa computaralle como "xa realizada e avaliada" para a segunda convocatoria da materia. Por último indicar que, se un/nha alumno/a considera que a cualificación obtida na primeira convocatoria non está acorde coa cualificación que pensaba obter (noutras palabras, que quere obter unha "mellor cualificación"); pode "renunciar" á nota obtida na primeira convocatoria (sempre que o faga antes de que se entreguen as actas oficiais da primeira convocatoria). Nese caso, a cualificación que aparecerá na súa primeira convocatoria será a de "non presentado/a", e poderá presentarse á segunda convocatoria. De ser así, con todo, debe ser moi consciente do que iso pode implicar en relación con outras materias e prazos xa establecidos: por exemplo, no concernente ao "Traballo de fin de máster" ou ás "Prácticas en empresa". |