Presentación |
Exposición por parte do alumnado, de maneira individual ou en grupo, dun tema relacionado cos contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto, etc. A través da presentación pódense avaliar coñecementos, habilidades e actitudes. |
40 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B5
|
C16
|
D4 D5 D6
|
Autoavaliación |
Mecanismo no que, por medio dunha serie de preguntas ou actividades (neste caso, mediante unha serie de probas obxectivas) posibilítase que o alumno/a avalíe de maneira autónoma o seu grao de adquisición de coñecementos e habilidades sobre a materia, permitindo unha autorregulación do proceso de aprendizaxe persoal. |
20 |
A6 A10
|
B1 B5
|
C16
|
D5
|
Será necesario obter polo menos o 50% da cualificación para superar a materia en convocatoria ordinaria.
No caso de que o alumno non consiga aprobar a materia na convocatoria ordinaria, terá dereito a unha segunda oportunidade de avaliación (convocatoria extraordinaria) nas datas establecidas para ese efecto pola Comisión Académica de Máster. A avaliación da convocatoria extraordinaria realizarase en modalidade a distancia, mediante a avaliación dun entregable (traballo) que suporá o 60% da cualificación e a realización dunha proba escrita (con preguntas de desenvolvemento e/ou tipo test) utilizando medios telemáticos, o que suporá o restante 40%. Será necesario obter polo menos o 50% da cualificación para superar a materia.
O fraude ou intento de fraude por parte do estudante no proceso de avaliación (copia ou plaxio ou a súa facilitación a terceiros) será penalizado dándolle directamente unha nota de suspenso (0.0) na convocatoria en que se produza.
|